torsdag 5 februari 2009

sociala dagen

nehe inget finspång för mig idag, tyvärr, och inga presenter till mam och pap inköpta än, eftersom rigmor ringde och väckte mig i morse. jag fick jobba på dagis på sörby, med 4 och 5 åringarna. och på måndag ska jag jobba med småttingarna där. kul.
kallar denna dag för sociala dagen för jag haft minst femton minuters långa konversationer med ungefär femton ganska främmande pers över 30 år. vet inte om jag tycker det är jobbigt eller roligt. trött är jag i alla fall. har väl inget mer intelligent att addera till detta som valarie skulle sagt..
later

2 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Ja, det förstår jag såklart :) Hur går det på jobbfronten? Är det svårt att få jobb i Norge?
Stugan ligger i Östra Tandådalen.

Tinalinatiny sa...

Vet inte vart Vargstigen ligger faktiskt. Men Jocke tror inte att det är där.. heh. Hannes frågade också om jag gick med hans mamma, men nej, det gör jag inte.