måndag 9 februari 2009

ÅH

hemma idag för jag är förkyld. så det blev inget vikariat på dagis.. och mina bihålor gör ont som de alltid gör såhär års och det kommer antagligen inte sluta förrän i slutet på sommaren som vanligt. och ingen vet varför, som vanligt. och mina ögon blir svullna titt som tätt, som vanligt. och jag hostar fortfarande, inne på tredje veckan snart. har jordens träningsvärk i magen. ringde vårdcentralen idag, och jag hann bara säga att jag hade hosta och att jag haft den två veckor och att den inte blir bättre så sa hon att men det är ju bara hosta, så länge det inte gått över en månad är det nog inget särskilt. men det är ju fan jobbigt. "ta lite honungsvatten innan du går och lägger dig." japp jamen bra tacktack skönt, då har vi det ur världen! (!?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh du låter ungefär lika pepp som ja kännenr mig, ska vi ta en svullis dag/kväll/natt snart o peppa opp osss?

Anonym sa...

mm fiifan så jobbigt det är! skit många som är sjuk nu juu :S krya på diiig !! <3

matilda pettersson sa...

haha jaa carro det får vi göra.. vi får ringas i veckan<3