torsdag 12 februari 2009

mys

dunderunderunderbart. snö i "mängder", och typ sol. mysdag med hannes.
igår var jag tvungen att åka till stan, trots att jag egentligen inte orkade. kom på att mitt pass ju går ut i maj, och då är vi i norge, så jag var tvungen att fixa ett nytt så fort som möjligt. så då passade jag på att fixa lite inför bergen, plus att köpa klart presenter till mam, pap och hannes. sedan träffade jag sanna och vi åkte hem till henne och lagade mat och såg på film, seven pounds. och vi grät. hannes var på kvällsåk i yxbacken, sedan åkte han hem och lämnade grejer, sedan kom han till stan igen och vi åkte hem till viken. på söndag är det dags för en tripp till säfsen igen och jag är fortfarande inte frisk. jag vill hinna bli frisk. känns som om jag har tagit en klunk absolut precis hela tiden. sådär typ stickande fast friskt i hals och typ näsa.
i alla fall. vi behöver klubba boende snart i bergen. men vi är tusan kräsna. det får inte vara för långt från centrum, det får inte vara för litet, det får inte vara en 90 säng för då kan jag inte sova för hannes kommer slå ihjäl mig i sömnen, det får inte vara ett omöblerat boende, det får inte vara för dyrt. fast det är ju fan förståeligt. jaja. och juste, se hannes blogg
för fler bilder.

1 kommentar:

LinaOlivia sa...

Haha, många krav :) Vill också se Seven Pounds. Åker Hannes också bräda eller? Jag hyrde bräda 2 dagar nu när vi var uppe en vecka i Sälen i januari. Man blir ju dyngtaggad. Tänkt ända sedan 2001 eller någonting att jag ska skaffa mig en bräda när jag har råd. Men... inte haft råd. :/