söndag 15 februari 2009

inte på humör

för någon jävla kärleksfilm
eller något annat på teve heller för den delen.
och är inte på humör för att tänka på vad jag gick miste om idag.
inte på humör för att fortsätta lyssna på katy jävla perrys röst från teven.
inte på humör för att känna mitt oförstånd för sådan musik , eller för mitt oförstånd om varför man vill se ut som en kopia av någon annan. och är verkligen inte på humör för att ta parti för mina egna åsikter.
jag är så trött på att vara sjuk
och på att allt låter så djupt då. visst är det trist.
dra åt skogen, nu är jag bra jävla sugen på att lägga mig i sängen och se på beck.
inte på humör för att vara såhär kluven när man är sjuk. som förut, när jag hade en rå jävla huvudvärk och jag hellre ville ta penseln från pappas hand och själv måla taket i köket än att gå och lägga mig. för det är så pissigt jävla dystert trist att vara sjuk.
jag är inte på humör för de dära små virusluskerna i min kropp just nu. de är så jävla jobbiga.

3 kommentarer:

Bättan Bäst sa...

Men ursch vad det låter jobbigt! Men du, krya på dig! Vi fortsätter skriva. Jag kommer lägga upp värsta megabilderna på föreochefter-operationen och grejer. Ska lägga in mig på sjukan imorrn. :I Kommer se störd ut på tisdag. Gabbe ska mä operera sig på tisdag så jag sa att han skulle komma och hälsa på mig på min avdelning och att det va okej att peka och skratta ;) Haha

Anonym sa...

Okej nu tar vi och andas in och andas ut. Becka va fan askul ikväll så jag hoppas du är på lite bättre humör nu! :D Och om du inte är det så kan du trösta dig med att jag kommer imorrn och fixar till dig. jag ska bara se muminbio först och äta lunch på donken med mina små barn. PUSS PÅRE och gult och rosa var det va? jag tar med dt så kanske du blir på ännu bättre humör! <3
btw, får jag kalla dig för carmencita?

Tinalinatiny sa...

Usch, hemskt att vara sjuk. Hoppas du blir frisk snart.
Bronx var helt okej :)