onsdag 4 februari 2009

resumé kanske

mina öron kliar sådär jobbigt nivet, när man varit ute i kylan och frusit ner dem. fy fan vad det kliar! jag och hannes har varit ute och gått nu en timma. gick förbi bella och hämtade en hätta, för jag hade visst ingen, men jag har en blondering.. japp så imorn eller i övermorn eller någon annan morn ska jag fortsätta min väg tillbaka till JAG.
ja på lördag blir det att åka bräda igen. det blir en dagstur till säfsen med danne, vickan och hannes. och några av hannes finspångsvänner tror jag.
nu börjar det klia i tårna också! jooobbigt.
sedan på lördagskvällen är det gängetpremiär. för er som inte vet är det hannes kompis max och några andra snubbar på rullbräda som gör filmer lite titt som tätt och nu har de gjort en ny och då är det visning av den på sveaskeppet. och så ska vi till viken efter det och se efter stamp. jihisses vad gammal han är förresten! hmm,, sju år tror jag. och de blir som högst åtta har jag hört. det är pappa glad över.
förresten gjorde jag och hannes världens godaste club sandwiches med kyckling, bacon, avocado, vitlöksdressing och massa annat gott i till lunch idag. jävlar vad fint det satt. och att vi har typ tjafsat om när vi ska till norge egentligen, hannes och jag. vi har ju pratat om den första mars, men så nu står det en sälenresa på schemat v. 11 och en bob dylan konsert den 23 mars. så hannes tyckte att vi skulle åka till sälen, och sedan dra direkt till norge, medan jag tyckte att vi lika gärna kunde vänta två veckor till och se bob då också. men så slutade det med att vi sa att vi inte ska ändra nånting. vi åker i början av mars. punkt slut. tror jag. jag vill i alla fall komma iväg snart. jag vill ha pistoler.
later.

1 kommentar:

Tinalinatiny sa...

Tack! :)
Vad skoj att ni också ska till Svea på lördag, då ses vi där. Längesen nu ju.
Så ni följer inte med till Sälen? Jag tycker ni ska göra som du skrev, vänta tills efter Sälen & efter Bob, hehe.