tisdag 29 december 2009

pie years eve

hellu.
idag har jag öppnat mest paket i hela mitt liv.
fick alla julklappar från mamma och pappa.

ingen riktig jul utan familjen ju. vill aldrig mera fira utan dem.

imorn är det jobbjobb. 9 timmar.
och på nyårsafton också. 9 & 1/2 timmar. men imorn ska vi handla till nyårsmiddagen. massa pajer och mumsigheter.

just nu är per, bodil och jonathan här. och patrik också. fullt hus! varmt i stugan. mysfaktorn ökar. mamma och pappa är dock väldigt saknade..
godnatt allehopaaaa

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Usch.

Jag saknar lill-jul.

matilda pettersson sa...

jaaa jag med. den håller visst hus på smålandsgatan ikväll förresten. synd att vi inte kan närvara!

Lovisa sa...

Ja, that's too bad. Men jag ska försöka komma upp och hälsa på er snart! Så får ni komma hit också :)