söndag 6 december 2009

HEJ det var inte igår

jag har försökt lägga opp ett inlägg
men hannes hade så mycket åsikter om det så jag struntade i det

därför har min blogg som det så trendigt heter blivit ökentrist.

ne jag ska inte skylla på hannes.
han drog en bra grej idag förresten.

"det måste vara det värsta man kan höra som mattelärare -hur bra är du på att räkna då? som att det har nånting med yrket att göra."


för övrigt sålde jag min bräda idag. balubas.

sen har jag haft ett muntligt fysikprov via webcam. gick vägen eftersom jag gör mig så bra framför cam.

mamma och pappa har varit här över helgen. vi var på holiday och badade och bastade igår. hoppade för övrigt ned i 2-gradigt vatten.

sen hade pappa med sig tolvsträngade gitarren opp, som vi får låna på obestämd tid : ) ska försöka hinna spela på han, mer än jag spelat hittills detta år.. snart klar med plugget, då blir det fritid.

nu har jag aptrist

solong

4 kommentarer:

larspatrikhehe sa...

Sålt brädan? Eller du kanske hade två..
Schysst med 12taggare, har aldrig spelat på en sån!
Och jaa, fritid är bra skit heheeh

matilda pettersson sa...

min gamla alltså.
då får du göra det om tio dagar då ; ) skola idag?

LP sa...

tio dagar kommer gå fort, snart där!
nae, bara ett nationellt prov i eng.B. Sista veckan nu!

matilda pettersson sa...

GREAT
taggad!