fredag 5 juni 2009

bergen dag nittiotvå

hannes har köpt en macbook white. och det är den lilla dyra saten jag sitter och knappar på just nu. vilken investering! en maskin vilken genom man med bara ett litet knapptryck kan kontakta personer på andra sidan jordklotet. tänk vad tekniken utvecklas!
ja, jag som inte bryr mig så mycket tycker den är precis som alla andra datorer, förutom att denna är vit och minsta lilla skitiga finger som touchar dens yta lämnar ett smutsigt spår. 
skämt åsido. hannes, den är suverän. jag är glad för din skull.
på söndag, mina kära kvadratögda bloggläsare, får vi alla hålla tummarna för att det blir bra väder, för då ska vi bestiga ulriken . med sina 643 m.ö.h. är ulriken det högsta av de sju bergen i bergen. det låter väl spännande! bergen i bergen
pinsamt dåligt med fotografering på senaste tiden. vi ska skärpa oss. men för att inte göra bloggen allt för trist slänger jag opp ytterligare ett klipp med anders och måns (sjukt lik marcus för övrigt)



2 kommentarer:

patrik sa...

Hälsa grattis till hannes tjejdator!
Han skulle ha tagit en silver såklart...

Bok sa...

men patrik, den silvriga är både dyrare och sämre,
och föresten gillar jag tjej datorer.