tisdag 9 juni 2009

bergen dag nittiosex





årets bästa konsert. och bland top tre bästa konserter någonsin. det här var inte sista gången jag såg black lips i alla fall.
tyvärr fick jag inte fota för mr i guard the stage and i think i'm cool. men kameran åkte fram ett par gånger ändå. stod längst fram. DET VAR SKOJ
jared, joe, cole & ian.
och vi snackade med han som sålde tshirts och grejer. han var skön. och så tog jag ihand med joe och sa att han var bra. så ni vet. 
jag är bara stolt alltså. inte för att skryta menar jag.
sen köpte vi snygga grejer. de får jag visa imorn.
saknar er där hemma. 
later

2 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Usch, jag är så kass på allt sånt där, html & grejer.
Vi har inte planerat för någon festival. Jag jobbar ju hela sommaren & vet inte riktigt hur jag är ledig & så än.
Har ni planerat för någon?

malin sa...

jag sag dom for 2 veckor sen pa en festival har i barcelona. jag klarade en lat, sen var jag helt plotsligt langst bak & sjalv. jag bara flog som en vante. haha.
hoppas att ni har det bra!
pusss!