torsdag 23 oktober 2008

wroomwroom.

i made it.
körde opp med en anders pettersson. han var asskön. och jag klarade att backa runt ett hörn galant. hehe. körde verkligen bara på ställen jag aldrig varit förut, oppe i skarphagen, gamla övägen och vad allt hette. men det gick bra.
blev bjuden på fika av hannes efteråt, fick dessutom en klocka av han för han tyckte jag var duktig, fick den dock redan igår när vi skulle sova.. :) och så åt vi nyss gyrosrulle. blev bjuden av hannes mam som ett grattis. och nu ska vi åka till mr cunningham och fira med chokladpudding och chips och lite. men jag vet inte vad det är att fira egentligen. känns inte som en så stor grej. och det är ju inte direkt så att jag kör bättre idag än igår. ingenting man kan räkna som en ny skill liksom.
jaja nu ska jag köra tråkig jävla automat. för första gången.
later.

2 kommentarer:

Anonym sa...

klara du körkortet ? Grattis isf :D

matilda pettersson sa...

haha mmh jag klarade det. tack :)<3