onsdag 8 oktober 2008

hej,

min ipod suger fortfarande stenhårt. jävla otur jag har! har återställt den kanske 15 ggr nu. "köp en mac" är vad de säger på apple store som de egentligen inte heter längre.. men nu ska jag fan ha en ny. 
i alla fall.. har glömt att tjalla på att hannes har köpt ny kamera. en canon 40d. den är ful. säkert skitbra, men ful..
sitter och väntar på mr cunningham och mr ghambari eller hur han stavas. ska få skjuts av dem till stan. har halkan idag. 
var och spelade spel med dem igår, och evelina och jesper. juste, klippte ju ihop en fin bild på pojkarna för ett tag sedan. hehe se. it's called brats.
skapligt oväntad grej som hände imorse förresten. hah. märkte för kanske en månad sedan att jag saknade en svart bh, så jag, mamma, bodil och till och med hannes (!) har letat i alla lådor och väskor efter den. okej det lät som att den dära bhn vore jordens viktigaste grej, vi letade inte som dårar som man kanske tror.. i alla fall.. dessutom har hannes letat efter sitt svarta arkiv som han fick av min mormor i julklapp, i kanske ett halvår nu. dessutom har jag tjatat på hannes om att jag måste ha tillbaka mina pluggböcker som han lånade i våras.
iaf. har till och med letat hos isa efter min jävla bh, och jag började liksom tro att den låg på något riktigt pinsamt ställe, var annars kunde den vara.. typ på bussen eller nåt, eftersom jag alltid har fullpackad väska eftersom jag både bor i viken och finspång.. eller kanske i körskolebilen. vad vet jag. men i morse i alla fall så hittade jag allt det dära och lite till under understa lådan i hannes rum. och hur fan allt fick plats där eller hur det kom dit har jag ingen aning om. men per kanske har det, eftersom han är den enda som inte yttrat sig eller hjälpt till vid letandet.. hehe.
jaja. nu ska jag kissa.
later.

Inga kommentarer: