söndag 19 oktober 2008

i was a dancer all along






update.
inflyttningsfest hos sanna igår. riktigt fin lya har hon fått, med fin fondvägg och hela toppkitet. fem av fem toasts. kul för henne, jag är avis. festen var riktigt lyckad dessutom. det började dock med hästsnack
mellan isa och sanna, men sedan kom en anton och en robin och jag kände genast att jag hade någon att dela mina egna intressen med. tummen opp. kvällen fortsatte på hugos, vi tog en , jag menar två, taxis ned (isa och 
sanna svek oss och åkte gratis själva). sedan när vi kom fram stod de längst fram i linen (ogillar ordet kön) och ville att jag och ida skulle tränga oss före alla peops till dem, men jag ville inte. så jag fick stå själv längst bak. roligt. väl inne kom en söt tjej och hoppade runt och blev vild och ville vara med på kort. och så blev det.
kvällen blev bättre. jag vittnade till en catfight mellan isa och nån random brud i mössa som hade agressionssvårigheter. isa fick en näve över näsbenet och försvann. max ex kompis tjafsade som om hon vore 14 medan jag tror hon är runt 25, bad sedan om ursäkt och förklarade att hon absolut inte slog till isa, det är alldeles för omoget för hennes smak. (?) såg inte bruden i mössa mer på hela kvällen. kanske var det för att sannas kompis sara tände till och ville börja veva. hehe. fortsatte in till dansgolvet och träffade bella. riktigt roligt. svängde vidare och gjorde några moves med rejdge. mycket mer hände som jag inte orkar återberätta. jag slutade dansandes, snarare hoppandes, med sanna i en vattenpöl eller rättare sagt ett tjugotal. i våra ögon var det skitkul, men i andras mindre. isa gillade inte att bli blöt och började gnälla på mig att jag är söligast i världen som vanligt. 
hoppas på en bra dag på jobbet imorn utan boxningshandskar. 
ja vi hörs.


Inga kommentarer: