måndag 13 oktober 2008

cykling



cykling vid ågelsjön igår med danne och pappa. ågelsjöncrew på bilden längst oppe. mamma, vickan och hannes fotade och plockade svamp.. det var riktigt kul, men jag har sån jävla rutten kondition. pappa som börjat träna efter sitt diskbråck cyklade om mig hundra gånger, några gånger wheelade han t.o.m. om mig. haha. det var dock inte lika kul som åre, eftersom man är tvungen att cykla/gå för hand, som pappa sa, oppför också. kanske skulle börja träna. usch vad jobbigt.
förresten sa ju läkaren åt mig att träna, fast det var mer att träna muskler, för att jag skulle få mindre ont i lederna. sen skulle han skicka en remiss till medicinskt center, fast han nästan kunde utesluta något reumatiskt. vet de inte vad som är fel på mig där ska jag till en ortoped. och hittar de inget där är jag antagligen ganska frisk. hehe. och så tyckte han att han var han snäll och erbjöd mig att få gå till en käkkirurg, men jag vill då inte operera mig. då har jag hellre ont, tror jag..
later

Inga kommentarer: