onsdag 22 oktober 2008

safe drive

satt i finspångs centrum och väntade på bussen idag. eftersom mina 30 låtar på ipoden är rätt så jättesönderlyssnade nu (kan inte lägga in nya eftersom den är paj) så försökte jag fördriva tiden på annat sätt. så jag studerade grillen på bergslagstorget och tänkte hur fan de har mage att sälja en jävla pinnglass för 22 kr som de visade på en flyer. efter ca 15 min märkte jag att det var en french hotdog och inte en gul isglass. hmpf.

jag kör opp imorn förresten. och nu har jag satt mig i körskolebilen 8 ggr i tron om att jag ska få träna på att fickparkera, backa runt hörn och sånna grejer som man inte gör särskilt ofta hemma, men min körskolelärare säger bara "vi tar det nästa gång". ja och nu är ju det försent. så kul att jag kommer till uppkörningen oförberedd. plus att jag inte har övningskört alls mycket hemma nu, eftersom jag bor hos hannes i finspång. så nej jag är inte laddad. men vafan, kan alla puckon i trafiken klara uppkörningen så kan väl jag det. och om jag inte gör det så är det väl skit samma. bara buckle up and let's do it again.

hejhej.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Det där fixar du! Jag fixade det ju ;) Fickparkera måste du inte kunna på uppkörningen heller. Så det blir nog bra.

Fira med en gul glasspinne för 22kr om du klarar det!
Skicka sms när du vet hur det gick!

Kram!!!

Tinalinatiny sa...

Kört hårt & lycka till! :)