fredag 16 oktober 2009

sssssssuck

igår jobbade jag.
innan jag åkte hängde jag tvätt, och sen la jag in en ny
"låt den här vara tills jag kommer hem!" sa jag till hannes.

när jag kom hem hängde blöt tvätt ÖVER den jag hängde på morgonen.
"jag kom på för kanske en halvtimma sen att det kanske är nånting jag borde göra innan du kommer hem, och så såg jag att det låg tvätt i maskinen."

"så du hängde den över den torra tvätten, istället för att ta ned den först så du fick plats med den blöta?!"

"ja, jag tänkte att då kanske de torkar samtidigt."

3 kommentarer:

jonathan sa...

haha. hannes, du är inte ensam, been there done that. jag förstår helt ditt resonemang, försöker ju bara göra en god sak..

hej matilda.

Tinalinatiny sa...

Borde det inte bli tvådubbel? Om man ska följa Hannes teori där fyrdubbel blir åtta. Hahah.

patrik sa...

Jag håller med tina, tänkte likadant där faktiskt