lördag 10 oktober 2009

good times, bad times

jag fick en handskriven remiss som jag ska lämna personligen till en handkirurg i linköping. för det hade antagligen växt för senor och nerver för glasbiten i handen, och eftersom den satt på sånt känsligt ställe var man tvungen att lokalisera precis hur den satt med ultraljud.......... och de i östersund skulle inte ta emot mig eftersom jag är skriven i valdemarsvik.
läkaren sa att jag skulle åka dit så fort jag kan , så tidigt på morgonen som möjligt så jag får komma in till en kirurg samma dag. ja här oppe i glesbygden kanske sådant fungerar, men jag svär på att jag inte kommer få komma in knappt samma vecka som jag lämnar in remissen.
och den i foten fick vara, om inte de i linköping ville kolla efter den med ultraljud.
ja.
hannes och dellsupporten kom i alla fall fram till att det var fel på mitt ram-minne. så de skulle skicka ett nytt på posten.
junkyard har mailat mig some good news. ja eller det återstår att se, tills nästa vecka.
om en stund ska jag sitta barnvakt. det ska bli kul.
carro! jag saknar dig.
puss

3 kommentarer:

patrik sa...

Men lilla vännen, haha
Klart du måste till Linköping om du fortfarande är skriven i Östergötland. Va tänkte du meeed!
Varför skriver du inte in dig i Åre?
Är skitenkelt och smidigt ju, gå till skatteverket eller in på deras hemsida, så äre klart!
Hoppas de löser sig med dina glasbitar, klant :)

carro sa...

saknar dig med matilda! Osis med glasbitarna.. hur ska du göra? skita it? är det första gången med barnvaktningen? :D BERÄTTA!! :D PUSS<3

matilda pettersson sa...

patrik: jag pluggar genom viken och får inte studierna betalda om jag är skriven här. annars hade jag lätt gjort det. har du sålt brädan än?

carro: vårat internet fungerar inte riktigt som det ska men någon dag får det bli skype! <3