torsdag 22 oktober 2009

gimme

jag är på musikhumör
ge mig musiktips

3 kommentarer:

Patrik sa...

The Kills - alla låtar typ (sångaren Alison är förövrigt to die for)

TV on the Radio - Staring At The Sun

Monsters Of Folk - Whole Lotta Losin´(Connors nyaste band)

The Flaming Lips - Fight Test

The Strange Boys - Heard You Want to Beat Me Up

Empire Of The Sun - We Are The People

Jay Reatard - alla låtar!

Eddie Vedder - Long Nights

Ben Kweller - On Her Own + massa andra

William Elliot Whitmore - alla låtar !

Radio Moscow - Frustrating Sound

Let´s Wrestle - We Are The Man You´ll Grow To Love Soon

Mean Streets - Born in 1974

Otis Taylor - Ten Million Slaves

:)

matilda pettersson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
matilda pettersson sa...

The Kills - alla låtar typ (sångaren Alison är förövrigt to die for) - har aldrig fastnat för the kills.. kanske borde lyssna mer på dem..

TV on the Radio - Staring At The Sun - tv on the radio är heller inte min kopp te..

Monsters Of Folk - Whole Lotta Losin´(Connors nyaste band) - inte hört. låter okej.. typ. får ge dem mer tid kanske,

The Flaming Lips - Fight Test - ja flaming lips är nånting jag borde ägna mer öra åt. hade glömt dem.

The Strange Boys - Heard You Want to Beat Me Up - inte hört förut men !!! asbra ju. tacktacktack. ska minnas dem föralltid

Empire Of The Sun - We Are The People - en av deras TRE bra låtar ja.. annars är de jävligt hängiga, det måste du ju hålla med om..

Jay Reatard - alla låtar! - alla låtar JA. jag diggar reatard. missade han i mars eftersom vi var i bergen..

Eddie Vedder - Long Nights - ÅH TACK du anar inte hur länge jag letat efter låten hard sun. GUDARS vad bra åhåhåh tacktacktack patrik tack verkligen

Ben Kweller - On Her Own + massa andra - snygg. svängigt. mer av han i framtiden för mig

William Elliot Whitmore - alla låtar ! aldrig hört . najs

Radio Moscow - Frustrating Sound - nice gurasound. dessa kommer jag nog gilla. tack för tipset

Let´s Wrestle - We Are The Man You´ll Grow To Love Soon - inte hört förut, de var....sådär heheh,,

Mean Streets - Born in 1974 - inte hört förut, men verkar som jag måste stoppa dessa i toan..

Otis Taylor - Ten Million Slaves - mysigt men naa..


sjukt mycket tack mate