torsdag 8 oktober 2009

jag kanske är klantig

ni vet när man har otur, och så bara fortsätter det, allt kommer på samma gång?
så har det varit ett tag för mig nu. jag ska inte gnälla mer, men jag måste bara berätta.

mamma köpte en asfin karamellskål till mig när jag kom hem från bergen. när vi höll på att packa sparkade jag-nämner-inget-namn omkull den så den gick sönder. det fanns ingen kvar hos linnéa där mamma hade köpt den, men hon köpte en annan, större åt mig. den har jag varit så himla rädd om och jag-nämner-inget-namn har nästan tappat locket i golvet tre gånger när han lyft skålen utan att hålla i locket. i förrgår åkte det i golvet och gick i tusen bitar. jag blev så himla ledsen, så jag sprang och grät. när jag kom tillbaka ut i vardagsrummet trampade jag in en glasbit i hälen, som jag inte fått ut än. så nu har jag en glasbit i vänster fot och en i vänster hand.

någon halvtimma senare la min nya dator av. den startar om sig hela tiden och låser sig.

2 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Aa, herregud! Helt sjukt faktiskt.. Hoppas verkligen på lite tur för din del snart!

carro sa...

nemen hjärtat dåå.. åh vad jag tycker synd om dig. Snart händer det något megabra ska du se, som väger upp allt dåligt som hänt. LOVE <3