tisdag 18 november 2008

ryck opp dig.

sitter och har skittråkigt samtidigt som jag sneglar på teven för snart kommer några från jobbet opp på runtan, vilket inte gör det mindre tråkigt eftersom jag slutat jobbet för idag och helst av allt inte vill tänka på det. tror jag behöver resa bort efter dessa 5 kvarstående veckor. bra jävla långt bort. och jag tar hannes med mig. jag längtar till jul. 
råtrist på teve. de snackar lindar.
ja mitt liv känns som en jävla merry-go-round just nu. och jag gillar det inte. om jag inte visste bättre skulle jag säga att jag har det jobbigt. men jag vet att en annan liten knate har det värre. det roliga med att vara jag är som pööh, borta med vinden. om jag ändå hade ork till att göra nånting roligt efter jobbet. jävla gnäll här matilda. 
jag är sugen på något riktigt sött och sliskigt. nånting som man bara kan ta en tugga av och sedan slänga för det egentligen är skitäckligt sockrigt.
jag har megatrist.

1 kommentar:

Lovisa sa...

kommer du ihåg när vi tog havregryn, socker och smör i en kastrull? Ungefär så sliskigt?