måndag 21 juli 2008

där ser man.


wow, jag kan visst sy. har gjort det rätt så mycket på senaste tiden, jävla roligt är det faktiskt..
första verket blev en kjol. fick mormors första långkjol och sydde om den. jesus. här ären med en svart klänning under, som jag också gjort.

iaf, sedan fortsatte det med en tee och en väska, som jag inte orkar visa här.. och i förrgår runt sissodär 23 fick jag för mig att jag ville sy lite, satt oppe till 3 och gjorde två klänningar, en svart med knappar (den som jag har under ovan..) och en av ett blommigt tyg jag hittade på vinden. mamma hade visst tänkt att göra en klänning av det till mig när jag var liten, men det blev väl aldrig av. hade inget mönster att gå efter, så jag ritade ett eget. den är inte riktigt klar än, ska fålla den och sy dit knappar osvosv, men vi åker till åre imorn så det får vänta..


åre is gonna be a blast btw. åker med hannes, danne, vickan, erik, lisa, na och micka.
later.

Inga kommentarer: