tisdag 8 april 2008

tokyo tee


marcus kom hem från japan i fredagsnatt.
så igår var han, jag och danne på stan och kollade runt och sen fikade. fick en hel påse med grejer, bland annat denna tee och halsbandet. hett. plus en ball tygpåse, ni som har sett den vet.. heh. osvosv.
första pendeldagen på länge igår. jesus vad trött jag var. märkte att min inlärningsförmåga verkligen var i botten mot när jag bodde i lägenheten. sämst. men nu är det bara en vecka kvar, sedan åker vi på europaresan :) sedan sätter alla prövningar igång, eller alla - en för mig tror jag. har räknat på att jag kommer få ca 0.4 poäng under det jag behöver för att komma in på arkitektutbildningen. kul.. så jag måste plugga opp lite på komvux.
imorn=spanska muntlig redovisning + jobb
torsdag=kemiprov ( har haft en genomgång, bra planerat martin (brukar vara så)),,
pappa har fått operationstid på fredag.
hörs.

1 kommentar:

vego sa...

fan vad nice att du vill plugga till arkitekt :D Det kanske blir Hannes Tjällström, du och jag på Lund/Chalmers eller nåt i framtiden, hahahaha (... Och ja, Hannes vill plugga till det också) :P