söndag 10 januari 2010

söndag

är sugen på nånting som vanligt, kanske en vikenpizza, kanske mammas lasagne, kanske en strömmingburgare.........mums. hoppas ni inte missat denna bild, hannes burgare han fick på max. irl och standardbild. sjukt kul.

har typ inte åkt nån bräda alls på sistone, dels för det varit apkallt, dels för jag jobbat och dels för jag är typ halvt förkyld. ipren+alvedon i typ två veckor nu. känns inte suveränt.

dödssegt att vänta på minneskortet till våran nya kamera som vi köpte till jul, men som vi inte kan använda tack vare denna sena leverans. grrrrr

förresten försöker jag kolla på falk. hannes ska opp 5 som vanligt imorn, och jag har ju svårt att somna så försöker bli trött framför teven. och trött blir jag, för svenska filmer är så pinsamt dåliga.. ger den knappt en chans. aja.

vaknade av nånting vasst i sängen i förrgår förresten, kände under mig och drog opp våran kökssax. hannes slutar som sagt aldrig att förvåna.

imorn ska jag vara själv för första gången i kiosken. oh my!

smile and wave boys, just smile and wave..

Inga kommentarer: