torsdag 23 juli 2009

åre

sitter och smaskar årechoklad :)
i bilen opp ringde erik från ica och bad mig jobba. så nu ska jag jobba to - on. så jag blir kvar här. glad och ledsen. nu skjuts det opp 4 dagar, att vi får ses baby och jag. jag tror ingen kan förstå hur ont det gör.

ska opp och jobba efter bröllopet också. så jobb 30, 31 och 32, så har jag garanterat jobb i vinter :)))

jag som köpt kläder till lilla turid, hannes brorsdotter som kom för tre veckor sedan. hon kommer ju hinna växa ut kläderna innan hon får dem.. och jag kommer inte få se henne.. åh..

bor hos vickan, danne , lisa och kristoffer i draklanda. mamma, pappa och baltus åker hem på lördag.
min mobil är ölad. alltså paj. så ni vet. har dock mammas gamla nokia men utan nummer, och sen får det väl plats en fem sms i inkorgen. ja så ni vet...

1 kommentar:

lisa sa...

matildur, hoppas du har det bra däruppe. meen, vart är dina pics från våra get-togethers?! :)<3