måndag 1 februari 2010

måndag

hannes jobb är uselt. ibland. några dagar i veckan jobbar han natt och fotar på nattklubben, sen börjar de städa direkt efter nattklubben stängt, alltså vid 2 - 3 tiden. sen jobbar han till ungefär 10 på morgonen. alltså, när jag går och lägger mig åker hannes till jobbet, sen när jag vaknar, då kommer han hem och ska sova. idag börjar jag jobba 15, typ då hannes vaknar. sen slutar jag 21.30. hinner bara hem, och sen åker hannes till sitt jobb. rrrrrrajtan

hade tänkt åka bräda med danne idag, men det var 34 minus ute så vi skippar det. har inte åkt sedan vanessa bröt armbågen och jag slog i ryggen. det var förra fredagen! such a shame.

mamma, pappa och baltus var här över helgen. vi åt apgod mat, badade och bastade på holiday, och så åkte vi på utflykt till först ottsjö och kollade. världens mysigaste ställe. sedan bar det av till ånnsjön, där jag stod på skidor för första gången i mitt liv. fick låna vickans längdskidor, och jag och danne satte fart ut på sjön. hur kul som helst.

nu sitter jag i badet och lyssnar på en überspejsad signal från min tillfälliga mobil. har fått sms och den piper ända tills man kollat det. orkar inte kliva opp. pappa tog med min vanliga hem och skulle försöka få den lagad. eller nånting. den är så sunkigt dålig.

anywho. hoppas på varmare väder imorn så brädan får se snön.

idag är det typ en månad kvar till våren. YES
smile and wave

Inga kommentarer: