torsdag 3 september 2009

ursäkta röran, vi flyttar in

kök/vardagsrum

sitter i nya lyan och pluggar. har precis blivit anmäld till distanskurserna, eftersom min kontaktperson var seg och anmälde mig för sent.. så nu har jag fysik b prov om 9 dagar, kemi a och matte d prov om 19 dagar och matte e den första okt.
jobbigt,, ligger två veckor efter..

lägenheten är BRA förresten. vi har fått opp alla möbler och typ alla grejer, men inga tavlor..
den är riktigt stor så jag blir nästan orolig att vi har för lite grejer.. men det blir väl bättre när gardiner kommer opp. mamma tar med sig gardintjafs nästa helg när hon och pappa kommer opp. det här blir nog bra :)

fler bilder kommer när hannes har fotat med stora kameran.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Ser ljust och fint ut! :)
Du får köpa såna julgardiner som jag köpte när du var uppe hos mig... röda med rosa änglar på.

Tinalinatiny sa...

Det ser jättefint ut!
Du får lägga upp fler bilder sen :)