söndag 6 september 2009

:C:C:C:C:C:C:C:C:.C::C.C.:C:C:C:

förstå vad tråkigt och framförallt JOBBIGT det är att bara fokusera på studier varenda liten minut av dagen bara för att någon ANNAN person anmälde en SENT till fyra SVÅRA kurser, så du har TVÅ veckor att ta igen, alltså 80 TIMMAR.
jag har bara hunnit börja två kurser och jag kommer ALDRIG hinna med uppgifter och dyl. i tid!
jag är ju för fan körd från början tack vare en SEGMÖRT

som grädden på moset ligger det småbuggar i deras mallar så 14 ggr har word låst sig för mig idag. FJORTON! en lab som skulle ta 1 & 1/2 h tog mig FYRA OCH EN HALVTIMMA

ingen fokus på nya lägenheten eller nya stället för mig nu
bara plugg
rövhål
förlåt

2 kommentarer:

Carro sa...

*Håller om*

<3

Tinalinatiny sa...

Det låter helt klart inget vidare alls :( Hoppas det löser sig i slutänden.