måndag 25 augusti 2008

heh

så i fredags skulle jag träffat nh05, men det blev liksom inte av. jag hann inte eftersom vi skulle åka 9.30 från finspång dagen efter med destinationen ett 60årskalas. det blev en överraskning för hannes morbror, födelsedagsbarnet, att vi kom. han svarade vårat grattis med "men jag har ju skickat brev till er" fast inget brev hade kommit. det kom idag, och det roliga var att brevet slutade med "jag avsäger mig all uppvaktning". 


btw, jag skriver mitt cv. vad ska vara med? vore schysst om ni kunde hjälpa.

4 kommentarer:

Tinalinatiny sa...

Tack :)
Jag tror typ allt ska vara med i ett CV, haha.

Anonym sa...

Skriv i ditt cv att jag behöver jobb också... Allt bra med dig?

matilda pettersson sa...

gustaf, du kommer aldrig att få något jobb eftersom du inte har nånting att skriva i ditt cv :) så går det när man är en bortskämd snorvalp. det är bara bra med mig, fast det är jävla tråkigt att inte gå i skolan faktiskt. hur är det själv?

Anonym sa...

Jodå. Jag ordnar allt, bara jag vill tillräckligt mkt. Har ju ett minijobb, och ska söka typ 10 st imorrn :p
Annars är det bra med mig, trivs som hemmafru och bonde, fast känner mig lite lappsjuk...