söndag 31 augusti 2008

CV



NU ÄR MITT CV KLART och det var på tiden. det var väl fotot som tog tid. vill inte ha ett foto egentligen men hannes sa att det var ett måste. så det blev skolfotot. och det är ju bra tjusigt.. eh,, i alla fall. nu är det bara att dela ut. fast jag tror jag hoppar över den biten och så får folk komma till mig och hämta ett om de vill. för jag vågar inte bara gå in i en affär med attityden "hej jag tycker jag bäst och jag ska jävlar i mig jobba här". för det är ju typ så det går till. eller så får jag bara göra det, eftersom det just är så det går till.

ja hej nu.

ps. creds till walter för sin kreativitet med klockan dära ds.


1 kommentar:

Lovisa sa...

Om jag kommer och hämtar ett CV så kan du få jobba som tvättare, städare och underhållare hos mig och andreas. Du får mat och boende.. Nice huh?!