söndag 8 juni 2008

i luv u

i onsdags hade vi lärarmiddag. jag och anders stressade ihjäl oss dagarna innan, eftersom vi hade pretty much to do. vi gjorde typ allting själva, fick lite hjälp av carro och markus. i alla fall. här är bilder från resultatet och förklaringen till varför ni aldrig såg mig och anders på krogen..


dukningen, made by us.

jag och min kära vän anders, värdarna. "six beers later, we were wild." åh :c


markus, gustaf och olof sjöng. och ja, det lät lika smörigt som det ser ut..


kvällens ballaste - jocke.

jag kommer att sakna er. som fan.

ni var anledningen till att jag aldrig bytte skola som det var tänkt efter ettan. utan er hade naturhum nästan bara varit skit, ärligt talat.. nu är allt slit slut men jag hoppas att vi kommer att fortsätta hänga. markus stuga är bokad alla somrar framåt, okey?! we are a bunch of different personalities. we sure are. men jävlar vad kul vi har.

i luv u.

Inga kommentarer: