torsdag 8 april 2010

usch

i söndags sålde jag en trisslott med tre klöver på, så nu ska kunden till teve och skrapa.

sen imorse på väg hem från jobbet mötte hannes en bil på fel sida vägen. hannes körde ut i väggrenen, fick sladd, missade på millimetern att köra opp på ett räcke så han kunde välta, fick sladd igen och körde då in i ett vägräcke, medan bilen han mötte "vaknade till" och körde bara därifrån, kollade inte ens om hannes var okej.
så idag är jag glad att min pojkvän kom hem. och oskadd var han dessutom. bilen, som ska besiktas snart, blev ännu mera tillknycklad. men oj vad bra det gick, om man tänker på hur det kunde gått.

2 kommentarer:

Mackan sa...

Men fy fan. Ge Hannes en kram från mig och hoppas att han inte är alldeles för skärrad. Tur att det inte hände något mer som du säger. Synd med bilen för övrigt... Men skit i den.

Tabben sa...

Alltså det här är ju stört, varenda gång jag går in på din blogg så ser jag bland de första inläggen att det har hänt något läskigt/jobbigt! Jag vet att jag är djurvän och så, men nu får någon faktiskt ta och skjuta ner den där oturskråkan som flyger omkring, den är ändå evul!
SAKNAR DIG FÖRRESTEN!