onsdag 10 mars 2010

grrrr

igår var jag ledig. först kollade jag och hannes på film på morgonen, sen åkte jag bräda med danne och vickan, sen kom hannes och joinade och så åt vi på kastrullen. sen åkte jag och hade PT med ullis på golds! och my man, jag har fått en muskel! redan efter en gång.
sen åkte jag hem till nadja, gjorde oss i ordning, malin joinade och vi träffade mikaela för en bit mat på dahlboms. efter god fisksoppa var det vidare till bygget. var hemma ca 02.30 och NU mina kära vänner, kl 09.01 sitter jag med så hög musik jag bara kan för att grannarna under ska förstå att det är jävligt respektlöst, först mot varandra, men sen mot resten av grannarna i huset att KONSTANT skrika till varandra och slå/smälla i väggarna. sen att jag inte sovit tillräckligt är mitt fel, så fine att jag väcks, klockan är lagom för att stiga opp, MEN, man skriker inte åt sina fem- och sjuåriga barn som en rabiat skogsvilde varenda dag, och man skriker inte som om hela världen höll på att gå under åt sin mamma. hur är det fatt här egentligen?! vad ska man göra?

1 kommentar:

patrik sa...

Din kompis nadja är cuuuute.